Adult Educația Continuă și Viața Tinerilor după 40 de ani


Există două tipuri de oameni în viață: cei care continuă să învețe bine după ultimul sunet al clopotelor din clasa liceală și cei care se trudgesc prin viață se roagă pentru pensionare.
În viața mea, 40 a sosit în cele din urmă. Sunt vechi? Nu. Ar trebui să mă simt vechi? De ce?
Școala are 20 de ani în trecut pentru mine, și totuși, de zi cu zi este o experiență de învățare pentru mine. Învăț încă astronomie și inginerie de la The Science Channel, și sunt angajat într-o călătorie de zi cu zi de a învăța să devin un programator de calculator mai bun.
Am fost unul dintre acei talpi ghinionist în faptul că am absolvit liceul în 1983. Cariera mea de alegere din 1979 a fost cea a unui programator de calculator. În 1983, când am intrat în colegiu, am fost stoked. Mă duc după visul meu de a fi programator de calculator.
Din păcate, am fost retrogradat să câștig educația mea de la un colegiu de doi ani, a cărui profesor de informatică a ales să trăiască în trecut. Colegiul care era aproape de casa mea a fost punctul meu de plecare în cariera mea de colegiu și au fost blocați în tehnologiile anilor 1960 și 1970.
În timp ce eram la liceu, am fost suficient de privilegiat pentru a putea să aibă calculatoare personale în sala de clasă. Am fost capabil să fiu învățat în programele de calculator pe TRS-80 (numiți cu greu Trash 80's de către cei care le-au folosit) și pe prima Apple Computers pentru a intra pe piață.
Scrisul era pe perete. Viitorul programării pe calculator era pe piața calculatoarelor personale. Cu toate acestea, instructorul nostru ne-ar învăța doar Fortran, o limbă deja muribundă. (Până la sfârșitul anilor 1980, aproape fiecare afacere majoră a eliminat acele computere masive de mainframe care se bazau pe sistemul de operare Fortran.)
A fost un moment foarte frustrant în viața mea. Am părăsit colegiul, deziluzionat de faptul că nu am putut învăța genul de programare pe care am vrut să-l fac în viața mea.
Deplasați-vă cu unsprezece ani în viitor. A fost 1994 și Windows 3.11 a fost sistemul de operare calculator de alegere. Acum, asta a fost cu mult timp în urmă.
În 1994, m-am cuplat cu primul meu calculator personal și apoi am început procesul de auto-predare. În 2001, am început să predau programe de calculator studenților care plăteau cursuri de formare continuă pentru adulți ca fiind tehnica noastră locală.
Pentru mine, programarea este o experiență de învățare de zi cu zi. În ultimul weekend, am reușit în cele din urmă să înțeleg un concept pe care l-am avut în trecut o mulțime de probleme în a înțelege.
Au trecut două zile după cea de-a 40-a aniversare și am avut un progres major în procesul de învățare. Chiar la 40 de ani, sunt încă tânără în inimă și minte.
Dacă aș contribui doar la un sentiment de tinerețe, ar fi faptul că chiar și la 40 de ani, găsesc timp în ziua mea să învăț lucruri noi.
Continuați să vă învățați sau sunteți printre cei săraci care se roagă pentru a se alătura timpului pentru a vă putea retrage? (Persoana obișnuită trăiește doar 3 ani de pensionare în trecut, de ce ar trebui să te duci la mormânt, în loc să contempli posibilitatea cursei la o viață care merită să trăiești ...)
Educația continuă pentru adulți este un efort meritoriu, indiferent dacă sunteți 25, 40 sau 85. Vă rugăm să vă străduiți să învățați ceva nou astăzi. Vă veți simți mult mai bine odată ce ați făcut acest lucru.

Postări populare